torsdag 16. oktober 2008

Finanskrisen og fremtiden

Verdensøkonomien vakler. Røde tall overalt. Folk er sjokkerte. Jeg er ikke.
Dette er nøye planlagt, og forutsagt for lenge siden. Den kjente historie professoren Carroll Quigley skrev om dette allrede på 1960 tallet etter at han hadde fått innsyn i planene til globalistene. Peter Schiff og Ron Paul har snakket om dette i lang tid. I begynnelsen ble de møtt av lattersalver, i dag har Wall street begynt å lytte til dem.
Det vi er vitne til nå er en kontrollert ødeleggelse av økonomien slik vi kjenner den. Hvor langt vi skal ned, er det ingen som vet, men resultatet eller løsningen vil bli et totalitært globalt system som vil erstatte det vi har i dag. Etter mye vanskeligheter vil folk motta dette med stor begeistring, intetanende om dets totalitære vesen og hva det vil bety for deres fremtidige frihet.

Det er tragisk, men sant. Jeg er faktisk mer overbevist enn noen gang om at dette vil skje om ikke så alt for lang tid. En har sagt det slik, historien viser at vi aldri tar lærdom av den. Jeg tror han har rett i det. Kanskje vil nok mennesker gjennomskue galskapen slik at dette kan bli utsatt og muligens veltet, men jeg tror mulighetene for dette er små, dessverre. Folk med meninger som meg, blir en god vits i et hyggelig lag. Eneste problemet er at ingen har tatt seg bryte med å sjekke om det finnes noe sannhet i dette.

Så kan jeg spørre meg selv. Hvorfor gidde å skrive mer om dette, når jeg egentlig anser slaget som tapt? Jo det finnes bare en grunn. Sannheten i seg selv har verdi, og av den grunn vil jeg fortsette å søke den og ytre den. Jeg skulle virkelig ønske at alle disse mørke prediksjonene var fullstendig feil, og jeg innrømmer gjerne at jeg lo av dette selv inntil i fjor, men jeg er dessverre blitt overbevist etter et grundig studie av emnet om at det faktisk er sant.

Ingen kommentarer: