lørdag 9. mai 2009

Den globale maktelite - hva de vil, hvem de er og hvordan de vil nå sine mål

Trykk på bildet og bruk 27 min av ditt liv på å se denne særdeles gode dokumentaren om hva den globale makteliten egentlig vil, hvem de er og hvordan de skal oppnå sine mål.

Det er uten tvil den aller beste dokumentaren som jeg har kommet over som tar for seg dette.

Så jeg utfordrer deg til å se den. Spesielt du som er overbevist om at alt dette bare er tull. Ha et åpent sinn, hør hva som fremlegges, og gå det i sømmene og se hva du finner. Prøv alt, hold fast på det gode!!

God fornøyelse!!

PS!! må bare legge til at jeg ikke deler dokumentarens tanker vedr. religion. Jeg er kristen, og tror av den grunn at det bare finnes en sann vei, men alt annet kan jeg stå inne for.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Defekt link!

Morten Tobias sa...

det var jo dumt...

Tommy sa...

var da merkelig at en slik video plutselig bare forsvant ? )